Sunday, October 27, 2013

Kereviz Sapından Çorba Yaptım


Dedim ya severim sebzeyi.

Kerevizin kokusu bile iştahımı kabartır.

Portakallı kereviz yapmak için aldığım kerevizlerin yaprakları taze taze gözüme batınca...

Kereviz sapından yapılan çorba aklıma düştü.


kereviz sapindan corba yaptim 1


Çorbanın tadını hatırlamıyordum yaparken.

Yaptım. Bitti. Kupama  koydum. Ama o kadar güzel olmuştu ki, bir daha, bir daha içtim.

Ve böyle çorbalar için kupa uygun değilmiş onu anladım.

Tencereyi önüme çekseydim işim daha kolay olurdu :)


Kimileri içemez kupadan çorba. Ben içer, çok da severim.


Özenti miyim neyim? :)))


Not: Tarifini, internetten bulabilirsiniz düşüncesiyle yazmadım ama editleyip sizler için tarif ekliyorum :D

Malzemeler:

1 kase kereviz sapı

1 tane kırmızı biber -yeşilde olur- ikiside olur

1 tane kuru soğan

Terbiye için:

1 sb bardağı yoğurt

4 yk un

yarım limon suyu

tuz, yağ, et suyu

Yapılışı:

1 tavada soğanı ve biberleri sotele. Kereviz yapraklarını ekle. Sıcak suyu ekleyip sebzeler yumuşayıncaya kadar pişir.

İstenilirse blendırdan geçir - ama bence geçirme :)

Devamlı karıştırarak terbiyesini ekle.

Bitti :D

No comments:

Post a Comment