Monday, October 28, 2013

Corban Addison'ın Yeni Kitabı Çeviride!



corban addison in yeni kitabi ceviride 1






İşte beklediğim haber... 


Ama çıkışı değil çeviriye verilmesinin haberi...






Yazdığı kurguya (aslında gerçeklik payı olan bir hikayeydi) hayran kaldığım yazarın, beni etkileyen ve başımın tacı yaptığım kitabın yazarı Corban Addison'ın yeni kitabı "The Garden of Burning Sand" çeviriye verildi.






Ülkemizde yazarın tek bir kitabı yayınlandı  Güneşin Kızları. Kitapa hayran kaldım ve oldukça etkileyici bulmuştum ve yazarın yeni kitabını da oldukça merak içerisinde beklemiştim. Şimdi duydum ki sevgili çevirmenim -kendisi aynı zamanda Güneşin Kızları'nın da çevirmeni- yazarın yeni kitabını çevirmeye başlayacakmış...






Kitabı heyecanla bekleyeceğim ve kusursuz birçevirinin beni karşılayacağını bildiğim için de ayrı bir heyecan duyacağım... Dilerim yayınevi de çeviri bittikten sonra bizi çok bekletmez...






Bu arada başta söylemem gereken şeyi sonda söylüyorum ama kitabın hakları Feniks Kitap'ta... 



No comments:

Post a Comment