Monday, October 28, 2013

karalahana çorbası......


karalahana corbasi 1

hiç aksatmadan

her yıl

kış ve yaz mevsimi başında

ciddi kararlar alıyorum

daha fazla kitap okumalıyım

daha fazla spor yapmalıyım

daha fazla seyahat etmeliyim gibi

uygulayabiliyormuyum

yoooo

her kış olduğu gibi

bu kışda daha sağlıklı beslenme kararım var

bakalım!!!



1 lt ye yakın su ilave ettim

hazırda tavuk suyu varsa süper olur

malzemeler

- 200 gr karalahana

- 1 adet büyük soğan

- 3 adet patates

- 150 gr kuru börülce

- 1 demet dereotu

- su/tavuk suyu

- zeytinyağı

- pul biber

- tuz - karabiber

- tereyağı

- kırmızı toz biber

hazırlanması

- börülceleri haşladım(geceden ıslattım)

- patatesleri az haşladım(yumuşamasın)- rendeledim

- karalahanaların sadece yapraklarını ince doğradım

- soğanı rendeledim

- zeytinyağında bir iki dakika soteledim

- patatesleri ilave ettim karıştırdım

- sıcak su ekledim

- tuz - karabiber - pul biber ilave ettim- karıştırdım

- kaynayınca börülceleri ilave ettim

- tekrar kaynayınca karalahanaları ilave ettim - karıştırdım

- karalahanalar pişince ocağı kapattım

- ince kıyılmış dereotunu ilave ettim karıştırdım

- tereyağını kırmızı toz biberle erittim çorbanın üstüne gezdirerek servis ettim

No comments:

Post a Comment