Monday, October 28, 2013

İŞKEMBE ÇORBASI-ETLİ LAHANA SARMASI


iskembe corbasi etli lahana sarmasi 1

iskembe corbasi etli lahana sarmasi 2

iskembe corbasi etli lahana sarmasi 3İŞKEMBE ÇORBASININ ETLERİNİ SEVMESEM DE SÜZEREK YERİM ve de sık sık yaparım,ben ET VE BALIK KURUMU ndan jöle işkembe alıyorum,çok pratik oluyor.

MALZEMELER:


300 gr kadar jöle işkembe


2 kaşık un


tuz-su


TERBİYESİ İÇİN:


Yumurta sarısı-yarım limon suyu


ÜZERİ İÇİN:


sirkeli sarımsak


YAPILIŞI:


işkembeyi tuz ve yeterince su ile düdüklü tencere de 15 dk kadar haşlıyorum daha sonra soğuk su ile sulandırdığım 2 kaşık unu kaynayan çorbaya ekleyip kıvam almasını sağlıyorum etler yumuşayınca 1 yumurta sarısı ve yarım limonun suyunu çırpıp çorbanın terbiyesini yapıyorum bir kez fokurdatıp altını kapatıyorum.Üzerine tereyağ yakıp sirkeli sarımsakla servis yapıyorum.


No comments:

Post a Comment