Sunday, October 27, 2013

Hastayım hasta çorbam tasta


Amanınnn öyle bir hastayım ki elden ayaktan kesildim. Bir sümük akıyor sanırsın Niagara şelalesi. Uyutmuyor da. Ağzımdan nefes almaktan hiç hoşlaşmamışımdır zaten. Yaklaşık 5 gündür bu moddayım. Hala da geçmedi. Öksürmeye başladım. Balgam neyin de geliyor. 2 yıldır grip falan olmamanın meyvelerini yeşil yeşil topluyorum. Tiksinmeyin pilis. Sümük de osurmak kadar doğaldır :P Ben hasta olduğum zaman sesim kısılır. Travesti gibi sesim vardı dün, bugün hiç çıkmıyo, konuşamıyorum. Buna en çok sevinen tabi ki Yumuş! :)

hastayim hasta corbam tasta 1

Baktı bana minişim. Paso terletti. Bi ıhlamur yaptı. İçine karabiber koymuş, dedim Allam sana geliyorum. Bu nasıl bi şey ki tüm benliğimi yaktı. Ter içinde kaldım. Bi de gezmeseydik 2 gündür. Her şey çok daha güzel olcaktı ama sosyalleşmemiz bizim açımızdan çok iyi oldu, sorunlarımızı hallettik halletmesine de kendimizi "örnek çift" damgası yemekten alamadık.

İnsanların nazarına gelmekten nefret ediyorum, ediyoruz. "Siz ne kadar çok yakışıyosunuz yağğğğğ" demesinler. Dedikleri günün akşamı çılgınlar gibim kavga ediyoruz. Hatta "Nası gidiyo Leah" diye bile sormasınlar mümkünse. Ne zaman "iyiyiz çok şükür" desem bi inme falan iniyo bize resmen bi şeylerin rehavetine kapılıp bok gibi bi moda giriyoruz. Buna ek olarak, dün buluştuğumuz insanların bize nasıl da imrenerek baktıklarına şahit oldum. Resmen kıskanıldık. Ulan sevgiliniz var sizin de, ne bok yemeye bize öyle kem gözlerle bakıyosunuz. Yeminle korkuyorum sevgilimle bi yerlere gitmekten. Böyle paketlicem, sarıp sarmalıcam kundaklıcam evde dursun hep sevgilim.

Bugün Cevo'ya gittik. Evin bikaç eksiği vardı, Dedim Yumuş'u bi daha böyle bulamam bu hafta paso sınavlar var, gidelim Koçtaş'a evimizi çok sevelim. Benim mutfağımın kapısı yok, kapı perdesi gibi bi şeyler bakmayı umut ediyorduk. Ama aradığımızı bulamadık. Hep çirkinleri kalmış. Hırrrrrrrrrrrr hepsini almışsınız Koçtaş insanları.

Dönerken de yoldaki arabaları falan sahiplendik.

L: Olum o eski kasa galiba ya bana onu mu layık görüyosun

Y: Nerden biliyon sen kasaları hey allam ya

L: Benim bilmediğim 5 vakit namaz

Y: Tamam hayatım o zaman ben sana şundan alayım

L: Ya seni beni mi var, beraber bineriz. Fuzuli masraf yapmayalım. Ben o arabaya verdiğimiz parayla kaç tane sütyen alırım, ayappa alırım sen biliyon mu

Y: Lanet ya tamam almıyoz İETT'yle gitcez her yere

L: Oleyyy en sevdiğim <3

Şu satırları sırf ders çalışmaktan kaytarayım diye yazdığıma inanamamakla birlikte, işte böyle diyorum gençler. Kendinize dikkat edin. Poponuzu üşütmeyin. Bol bol meyve yiyin. Ben bu halimle kısmetse 2 tane midterm falan çalışcam. Ahh ahh Rabbim sen koru bizleri!

No comments:

Post a Comment