Friday, August 9, 2013

Knorr Yöresel Lezzetler: Analı Kızlı Çorbası Tam Bir Hayal Kırıklığı!



knorr yoresel lezzetler anali kizli corbasi tam bir hayal kirikligi 1



Knorr ürünlerini çok sevdiğimi hatta yeni çıkan bardaklık hazır çorba serisine bayıldığımdan bahsetmiştim. Ailecek sıkıntılı günler geçiriyoruz, bir yakınımız son günlerini yaşamakta, benim okul telaşım derken güvenilir markaların aile sıcaklığındaki ürünlerini eve doldurduk. Maksat bu sıkıntılı günlerde pratik, yormadan ev sıcaklığında bişiler yemek-içmek. İşte kışın vazgeçilmez doyurucu lezzeti çorba seçeneklerine yöneldiğimde nedir ne değildir demedin KNORR markasının ürünlerini doldurdum sepete. Analı kızlı ise ilk seçtiğim, en çok merak ettiğim, yıllarrr önce Antepte içip hastası kaldığım lezzetle başlayım dedim. Beklentim tabiki yüksek değildi, zor bir çorba, hemde hazır poşetlerde, sonucunu da bu kadar vasat beklemiyordum.



knorr yoresel lezzetler anali kizli corbasi tam bir hayal kirikligi 2



İşte pişmeden önceki hali, taneleri görüp de köfteleri zannetmeyiniz onlar köfte görünümlü nohut! Şimdi bu noktada bir açıklama yapmak gerekli: analı kızlı çornası köfte ve nohutu içinde barındırır. Anası: içli köfte gibi dir, Kızı: bulgurun minik köfte şekli verilmişidir. Bunun yanında Güney Doğu yöresine has çorbalarda illahi nohut da eklenir.



knorr yoresel lezzetler anali kizli corbasi tam bir hayal kirikligi 3



İşteeee bu kadar bilgiden sonra tarife uygun çorbayı koydum ateşe, diğer hazır çorbalardan daha uzun nsürede pişecekti içimde bir umut köfte bulmaya dair... derken arada bulgur yuvarlağımsı köftemsi bişiler vardıysa da karıştırıken eridi gitti! Sorarım Knorr sana madem maliyeti fazla olacaktı nedne giriştin bu çorbaya, hani köfte, hani knor farkı, hani yöresel lezzeti tadı? OLMAMIŞ KNORR OLMAMIŞ!



Tarih84


No comments:

Post a Comment