Thursday, August 29, 2013

TAVUKLU MANTAR ÇORBASI


tavuklu mantar corbasi 1


TAVUKLU MANTAR ÇORBASI



Öncelikle herkese selamlar,sevgiler vee sağlıklı,mutlu,huzurlu en önemlisi hayırlı bir hafta dilerim:) ve haftaya çok lezzetli ayrıca şifalı bir çorba tarifi vererek başlamak istedim:)




Aslında ben mantar çorbasını pek sevmezdim,ta ki sevgili ahsenhatice de yiyene kadar

O kadar lezzetli pişirmiş ki hemen tarifini aldım ve ben de pişirdim,ondan farklı olarak içine tavuk eti de ilave ettim,daha besleyici olsun diye:))

250 gr mantar,

Az miktarda haşlanmış tavuk göğüs eti ve suyu,

1 su bardağı yoğurt,

1 kaşık tereyağı,

1 kaşık zeytinyağı,

2 kaşık un

Mantarlar limonlu sıcak su ile kısa süre haşlanır,ince dilimlenir,

Tencereye un ve yağ konur birlikte kavrulur,yoğurt ilave edilir biraz daha kavrulur tel çırpıcı ile çırparak kaynatılır,

5 su bardağı tavuk suyu veya su ilave edilir kaynayınca dilimlenmiş mantarlar ilave edilir,mantarların ön pişirmesi yapıldığı için kısa süre sonra ocak kapatılır,servis yapıldığında arzuya göre pul biber,karabiber dökülerek afiyetle yenir:)))


No comments:

Post a Comment