Tuesday, August 6, 2013

yazdım, yazdım, çorba oldu :)



yazdim yazdim corba oldu 1


bir koşuşturmacadır gidiyor son günlerde, zor ayak uyduruyorum zamana resmen, günler geçip giderken. yetişemiyorum, yetiştiremiyorum kafamdaki işleri. bol bol yiyip içtim tabii bu koşturmaca içerisinde...

batu'yla çok mutluyuz bu sıralar, 16. ayımız bitti çok şükür... beni sevmeye başladı, yüzüme -ciciiii- yapıyor elleriyle severek, sarılıyor -hmmmm- diye ses çıkartarak, 8 dişimiz var ağzımızda, sanırım yenileri de geliyor yakında. kelimeler çoğaldı, öğretileni söyleyebiliyor zor değilse;  baba, nenni (anne) , teyze, dada (ada), keki( ekmek), kekeeğ(şeker), kaphe (kahve), kar yoo (kar yağıyor), cicii, kedi ve dahaları... her gün yeni birşeyler öğreniyor, o belirginleştirdikçe bazı şeyleri çok mutlu oluyorum ben, daha anlamlı oluyor herşey. oyun istiyor bolbol, ağlamayı öğrendik numaradan, eller gözlere kapanıyor ve ağlama sesi çıkartılıyor, sonra ceeeee diye açılıyor, kovalamaca, saklanmaca, boğuşmaca, atlamaca, bale yapmaca, karıştırmaca, dağatmaca, her yol var bizde :)


yazdim yazdim corba oldu 2


sağdaki fotoğraf- 'çok şükür sızdı, mis bi keyif yapılır uyurken' diyerek sessizce yatağına götürüldü.

soldaki fotoğraf-  'hay allah, uyur belki, hemen yetişiim' diyerek koşuldu odasına, gerek kalmamıştı tabii, yatağına yatırıldıktan tam 10 dk sonra uyanmış oldu, uykudan yeni uyanmış bir hali var mı?!




yazdim yazdim corba oldu 3



yazdim yazdim corba oldu 4
(batu'nun geyiği sonunda geldi, stradi vitrininden aldık, teşekkür ederiz)

tam iki kez annemde kaldık bu süre içinde birkaç gün çekirdek aile olarak, bu işten annem çok zararlı çıktı, iki pencere önü dolusu menekşeleri batu'nun hışmına uğradı, kaş göz arasında birkaç kez saksılar itina ile devrilip, topraklar ve çiçek kökleri azıcık yendi ve ev fena kirletildi, her yer toprak, her yer kırık...


yazdim yazdim corba oldu 5


biraz çalışma fırsatım oldu, net fotoğrafları daha sonra tekrar ekleyeceğim, bir kısmı çekilişe konu olabilir.anneyle çarşı keyfi yapıldı, batuş teyzesi ve babasıyla kaldı, sürekli arandık tabii - hadi ama nerde kaldınız?!- diyerek ama bu keyfimize daha da  keyif kattı sanki :) sağolsun anneciğim en büyük yardımcım bu çalışmalarda, teşekkürler, iyi ki varsın annem!

çekilişte hem damacana kılıfı hem runner kullanmayı düşünüyorum ve seçebilmenizi istiyorum içlerinden, yani birkaç çeşit olsun ki, en uygun olanı alabilin...


yazdim yazdim corba oldu 6



yazdim yazdim corba oldu 7



yazdim yazdim corba oldu 8



yazdim yazdim corba oldu 9



yazdim yazdim corba oldu 10



yazdim yazdim corba oldu 11



yazdim yazdim corba oldu 12
( nihal'ciğime ve kızı prenses ecoş'a minik bir hediye hazırladım, anne-kız süslüler de biraz :) )

banu'cuğumla (salıncakta iki kişi) bir buluşma da sıkıştırabildik araya, mekan önce zafer plaza, sonrasında siesta kükürtlü'ydü. muhabbet koyu, keyifler gıcırdı. dedikodu, türk kahvesi, fal, kikirdemece derken iyi zaman geçirdik yine, bakalım çarşamba uğrayacak bana, işleriyoğun olmazsa tabii.


yazdim yazdim corba oldu 13



yazdim yazdim corba oldu 14



yazdim yazdim corba oldu 15



yazdim yazdim corba oldu 16
( siesta bayan wc kapısı, dedik ki banuş'la - beckham'sız olmaz :)))

bunun dışında yurt dışından sipariş verdiğim ve heyecanla beklediğim kumaşlarım geldi, onlar hazırlandı, daha doğrusu bir kısmı hazırlandı. kısa zamanda satışa çıkartacağım inşallah blogta, profosyonel fotoğraf lar, etiket ve kartvizit işlerini halledeceğim postu yayınlamadan önce tabii.


yazdim yazdim corba oldu 17


okuyorsanız anımsarsınız, batu haftada bir gün babaannesine gittiğinden ben de off oluyorum o gün, ne off ya, ne sığdırabilirsem güne, temizlik, çarşı işleri, arkadaş buluşmaları, dinlenme, keyif, yemek, bakım... hangilerini yapabilirsem işte, ya da yapmak istersem... iki haftadır maçlar olduğundan baba'yı da yolluyorum batu'nun yanına, home alone keyfi yapıyorum misler gibi, bol bol keyifle yeme içme işleri, dizi izlemece, geç uyumaca, kitap okumaca falan :)


yazdim yazdim corba oldu 18



yazdim yazdim corba oldu 19



yazdim yazdim corba oldu 20



yazdim yazdim corba oldu 21



yazdim yazdim corba oldu 22


arçelik mikro dalga indirimdeydi, 129-tl fiyatla satın aldım.bilginize efenim.


yazdim yazdim corba oldu 23




sevgililer günü yaklaşırken bir faaliyette onun için hazırlamadan olmaz :) yastıkların henüz tamamlanmamış haliyle beraber keyifli günler dileyerek postumu sonunda bitiririm.


yazdim yazdim corba oldu 24



No comments:

Post a Comment