Saturday, August 10, 2013

Kereviz Çorbası




kereviz corbasi 1


Duyduğumda nasıl olur , bu tat acaba dedim.

Hemen akşam yapıp test ettik,sıcağı sıcağına

yazıyorum.Gerçekten lezzetini çok beğendim.

Üstelik çok doyurucu oluyor.

Hiç kereviz kereviz kokmuyor.

Çocuğunuz kereviz yemiyorsa , bu çorba tam size

göre ; içindekini anlamayacaktır. :)

Daha önce yazdığım yağ yakıcı çorbaya benziyor.

Şef : Semen Öner 'den öğrenilmiş bir tariftir.

Ama ben biraz değiştirdim.Krema koymadım.

Diyet olmasın diyorsanız koyabilirsiniz ,pırasayı ve

birkaç kaşık kalan bulgur pilavından , çorbaya ekledim.

( Tabi çorba pişip ,parçalayıcı tutulduktan sonra bulguru

koydum , böylelikle bulguru yok olmadı .)

Kullandığım malzemeler :

2 orta boy soğan

3 diş sarımsak

2 orta boy kereviz

2 küçük ince pırasa

zeytinyağ,tuz


kereviz corbasi 2






No comments:

Post a Comment