Friday, August 9, 2013

İftar Çorbalarım Knorr'dan


Sizi bilmem ama ben çok şaşırdım dün sabah "sana bir paket daha geldi" deyince annem dalga geçiyor sandım.

Daha yeni paket almıştım efendim ne gerek vardı =)



iftar corbalarim knorr dan 1

Dahası bu paketleri kim hazırlıyor?

Her gelen hediye bir öncekinden farklı paketlendiği için emeği geçen arkadaşlara- ki kesinlikle ve nedense bayan olduğunu düşünüyorum:)- özellile teşekkür etmek isterim!

iftar corbalarim knorr dan 2

Dün bir iftar ziyafetine davet edildiğim için hemen denemek istediğim halde siftah edemedim.

Ama bu akşam..

Toros çorbası seni seçtim :)


Bir şey daha..


Geçen paket anneme teslim edilmedi, illa ki ben kaldırıldım, paketi teslim aldım.


Sanırım teslimatı yapan bey benim okuyucularımdandı ve beni merak etmişti :Pp


:))


Bu paketi ise ben uyuduğum için abim teslim almış.


Teslimatı yapan şahıs, onun Seyhan olduğunu düşünmemişsinizdir umarım.


Yok eğer aynı kişi teslim etmişse beni kaldırmadığı için teşekkürederim


:D



No comments:

Post a Comment