Friday, August 23, 2013

9. GÜN İFTAR MENÜSÜ* YAYLA ÇORBASI*TAS KEBABI



9 gun iftar menusu yayla corbasi tas kebabi 1


9.Gün İftar Menümüzün Çorbası Yayla Çorbası...


Mis gibi nane kokulu çorbamız iftar için güzel bir alternatif...



9 gun iftar menusu yayla corbasi tas kebabi 2


Tarifimiz şöyle;



1/2 Su bardağı pirinci yıkayıp,3 su bardağı suda pirinçler açılana kadar pişiriniz.


Diğer taraftan 2 Su bardağı yoğurt ,2 yemek kaşığı un ve 1 yumurta sarısını iyice çırpınız.Kaynamakta olan çorbaya yavaş yavaş ilave ederken bir taraftan da karıştırınız.Karıştırmaya devam ederek iyice kaynatmadan altını kapatınız.Küçük bir tavada 2 yemek kaşığı tereyağı,1 tatlı kaşı pul biber ve 1 yemek kaşığı naneyi yakınız.Servis etmeden önce çorbanın üzerine dökünüz...Naneyi çok seviyorsanız birazda çorbanın üzerine dökebilirsiniz.



9 gun iftar menusu yayla corbasi tas kebabi 3


Ramazanda iftar sofralarına daha fazla özen gösteriyoruz ve ille et yemeği olsun istiyoruz...


Benim evimin hanımları ve beyleri öyle istiyor ....


Küçük kızımın favori yemeği olduğundan dün onun isteğini gerçekleştirdim...İş çıkışı gidip yemeklerimi rahatça yetiştirebiliyorum,şükürler olsun...






9 gun iftar menusu yayla corbasi tas kebabi 4


Tas kebabının üzerini kızarmış minik patateslerle ve kızarmış havuçla süsleyerek servis yaptım...


Tarif için tıkkkkkk



9 gun iftar menusu yayla corbasi tas kebabi 5






Pilavımız salçalı bulgur pilavı idi...


Bu sene tatlıya pek ağırlık vermiyorum...Sanırım sıcaklar etkiliyor...


Tatlı olarak hurma,kavun,karpuz tercih ediyoruz...


Herkese hayırlı iftarlar...


No comments:

Post a Comment