Monday, December 23, 2013

Tavuksuyuna Sebzeli Çorba


tavuksuyuna sebzeli corba 1

Şu soğuk kış günlerinde içimizi ısıtan mis gibi ve de grip için en faydalı ilaç olan bu çorbayı sevgili halacığımdan öğrendiğim şekliyle yapıyorum.

malzeme:

1 tavuk but veya istediğiniz göğüs vs. kısmı

1 havuç

1 soğan

1 patates

1 çay bardağı tel şehriye

Yapılışı:

İlk önce tavuk bol suda haşlanır.Etleri didiklenir.

Halacığım malzemeleri çok küçük doğrayarak yapıyor ama ben rendeliyorum ve 1 kaşık sıvıyağla kavuruyorum.Sonra tavuksuyunu ilave edip pişiriyorum, 10-15 dakika sonra tavuk etleri ve şehriye , tuz ilave ederek şehriyeler pişene kadar kaynatılır.Bu arada halam bu çorbayı kırık pirinçle yapıyor ,o da çok değişik oluyor, ama bizde sevilmediği için şehriyeyle yapıyorum. Limon suyu ve karabiberle nefis oluyor...Afiyet olsun...


No comments:

Post a Comment