Monday, December 16, 2013

Etli sebzeli çorbası 소고기 야채국




 


 


etli sebzeli corbasi 1


 


 


 


Etli sebzeli çorbası


소고기 야채 국


 


 


 


Malzemeler


 


200gr dana eti(kuşbaş)


1 büyük patates


1 kuru soğan


1 kabak


isterse Pazı koya bilir.


 


1 yemek kaşık goçujang


1 yemek kaşık dwenjang(soya ezimesi)


sarımsak ve tuz


 


 


 


yapılışı


 


 


etli sebzeli corbasi 2


 


 


 


buzlukta dönmüş dana eti vardı.


ben eti buzuktan uzun saklamayı sevmiyorum.


onu tüketimek için sebzeli bir çorba yaptım.


 


 


 



etli sebzeli corbasi 3


 


 


 


eti kuşbaş olarak alırsanız daha güzel olur.


ben evdekini kullandığım için


bir az ince ince kestim.


dövülmüş sarımsağı ve karabiber ekleyerek


hafif sıvı yağıda kavurun.


 


 



etli sebzeli corbasi 4


 


 


sebzelerde ayni büyülüğünde doğranın.


ben patates, kuru soğan ve kabağı kullandım.


sonrada buzlukta olan pazıyı ilave ettim.


 


 



etli sebzeli corbasi 5



etli sebzeli corbasi 6



 


eti kendi suyunu çıkarıp


tekrar çekene kadar iyice kavurun.


 






etli sebzeli corbasi 7



 


bunlarda kore uslü biber salçası yani go-çu-jang


ve


soya ezimesi Dwen jang dır.






etli sebzeli corbasi 8



etli sebzeli corbasi 9



 


eti pişidikten sonra


bu sosularını ekleyin.


bu sosular edinmek isterseniz


kemer bulgazda kore gıda markette vardır.


 






etli sebzeli corbasi 10



 


patates pişimesi uzun olur.


bu nedenle patatesi sebzelerden en önce atınız.


 



etli sebzeli corbasi 11



çorba kaynayınca


 


diğer sebzeler atın.






etli sebzeli corbasi 12



etli sebzeli corbasi 13



 


sebzeler umuşak oluncaya dek


kaynatın.



etli sebzeli corbasi 14



son olarak


önceden haşlanıp


buzluğa atmış olan Pazıyı ekledim.


pazı bulamasanız bu asamyı yapmayın.


 


 


 





etli sebzeli corbasi 15



pazı koyduktan sonra


5 dk falan daha kaynatın.






etli sebzeli corbasi 16



çorba kaynarken


yanda yumurta rulosu yaptım^^,


 






etli sebzeli corbasi 17



etli sebzeli corbasi 18



 


Patates yerine


turbu kullana bilir.


mantarlar ekleye bilir.


 


ister yeşil biber ve yeşil soğanıda koya bilirsiniz.


ama bizimkiler acıyı pek sevmediği için


yeşil biberleri koymadım.


 






etli sebzeli corbasi 19



sıcakken servis suna bilirsiniz.


 


 





etli sebzeli corbasi 20








etli sebzeli corbasi 21



 


 


afiyet olsun!!!










No comments:

Post a Comment