Wednesday, December 11, 2013

***MERCİMEK ÇORBASI,HAYATIMIN YENİ YÖNÜ,SİZDEN BEKLEDİĞİM ÖNERİLER***


mercimek corbasi hayatimin yeni yonu sizden bekledi im oneriler 1 Hepimize hayırlı,bereketli cumalar...önce çorbamızın tarifini vereyim sonra hayatımın yeni yönünü sizlere rahatça anlatayım:))kış aylarının vazgeçilmezidir...sıcacık,bol limonlu çorbaya hangimiz hayır diyebilir ki...

1 çay bardağı kırmızı mercimek

1 yk pirinç

1yk domates salçası

1 adet et bulyon

yeteri kadar kekik-karabiber-tuz

2yk sıvıyağ

sıcak su

***sıvıyağa salçayı,pirinci,mercimeği ve bulyonu koyup kavuruyoruz.üzerine yeterli miktarda su koyup mercimek ve pirinçlerimiz açılana kadar kaynatıyoruz.daha sonra baharatlarını ekleyip blendırdan geçiriyoruz.5dk.daha kaynatıp,altını kapatıyoruz..AFİYETLE...

***Gelelim hayatımın yeni yönüne : aslında burda yazmam ne kadar doğru bilmiyorum ama sizlerle paylaşmadan edemiycem...senelerdir hep dilimde olan,ama 1 aydır kalpten istediğim bir şeyi gerçekleştirdim...belki çok olağan daha doğrusu olması gereken bir durum ama 2 gündür dışarı çıktığımda sanki herkes bana bakıyor gibime geliyor...çok meraklandırdım biliyorum,ne olduğunu bildiğim halde ben bile meraklandım...evet,artık bende başörtülüyüm,örtündüm,kapandım..hangi kelimeyi kullanıyım bilemedim....Allah pişman etmesin...eşim ve ailem çok sıcak baktı,fakat dün ilkkez çıktığımda arkadaşlarım beni zor tanıdı..ne bu halin,hiç yakışmamış,eski haline dön...vs...gibi sözler söyledilir..aslında çok etkilenmedim çünkü kalpten gerçekten isteyerek yapıyorum...tamam bende yadırgıyorum ama zamanla alışırım nasıl olsa....bu arada bir kaç kişi ,daha doğrusu bir kişi bana bunu siyasi bir simge olarak kullanmamamı söyledi...siyasetten filan hiç anlamam,herhangi bir partide tutmam bilmem...olsa bile asla ve asla böyle bir şey yapmam.ben Allah'ın emri olduğu için,canı gönülden istediğim için ve doğru zamanın geldiğini bildiğim için yaptım...pişman değilim ve inşallah olmam..biliyorum ki yıllardır kapalı olan birçok arkadaşım var,birçok araştırma yaptım nasıl giyinilmasi konusunda ama sizlerden gelen önerilere de açığım...şimdiden teşekkür ederim...darısı isteyen herkese...KALPLE..İNANÇLA:))

No comments:

Post a Comment