Thursday, December 26, 2013

Hidiv Corbasi


                                         HIDIV CORBASI


hidiv corbasi 1



Malzemeler:



1 havuc



1 kabak



1 yesil biber



2 corba kasigi un



2 corba kasigi krema



1 corba kasigi tereyag



1 l etsuyu



1 yumurta sarisi



tuz



Köri(curry)sosu icin



1 limonun suyu



1 cay kasigi köri



1 dis sarimsak



Yapilisi:



Havuclar ince ince dogranir,kabak ve biber zar seklinde dogranir ve bir tencereye az bir su ile ilk önce havuc bir iki dakika sonrada kabak ve biberler eklenir ve haslanir.



Tereyaginda un kavrulur,et suyu eklenir.Ben Et bulyon kullandim.Haslanmis sebzeler katilir.Yumurta sarisi ve krema bir kapta cirpilir ve kaynayan corbaya yavas yavas eklenir.5 dakika kaynatilir.



Bir kasede limon suyu,köri ve sarimsak karistirilir.Atesten alinan carbaya eklenir.Dereotu ile servis yapilir.



(Ilk önce köri sosu icin tereddüt ettim.Oruclu olupta tadina bakma sansim olmadigindan begenilmez kaygisi ile sosu sofraya ayri getirmeyi düsündüm.Sonrada tarife sadik kalip ekledim.)



Ellerime saglik gercektende güzel oldu.Siddetle tavsiye edilir!!!!



No comments:

Post a Comment