Tuesday, December 24, 2013

ISPANAKLI KESME HAMUR ÇORBASI


ispanakli kesme hamur corbasi 1


ispanakli kesme hamur corbasi 2


ispanakli kesme hamur corbasi 3

ISPANAKLI KESME HAMUR ÇORBASI

Yazın yaptığım ıspanaklı erişteyi keserken kenarlarından artan köşeli kısımları küçülterek kuruttum,daha önce yapıp yayınladığım kesme hamur çorbası şeklinde pişirdim,bazı değişiklikler yaptım ve çok çok beğendik

Kurutulmuş ıspanaklı hamur,

1 su bardağı yoğurdun sulu kısmı(bitirmek için kullandım),

1 çay bardağı yoğurt,

1 yumurta,

1 çorba kaşığı tepeleme un,

1,5 litre su veya etsuyu(sıcak su kullandım),

Haşlanmış nohut,

1 çorba kaşığı zeytinyağı,

Domates rendesi(yazdan hazırladım)



Suyu kaynatıp hamurları attım,çok kısa sürede piştiği için ocağı kıstım,

Bu arada yoğurt,yumurta,un ve yoğurdun suyunu el blendırı ile çırpıp çorbaya alıştıra alıştıra ilave ettim

Yağ ve domates rendesini 1-2 dakika kavurup çorbanın üstüne döktüm

Maydanoz ve pul biberle servis yaptım




No comments:

Post a Comment