Thursday, November 28, 2013

SEBZELİ ŞİFA ÇORBASI - bücürükveben -SANA GÖNDERİYORUM CANIM,ETSİZ VE YİNE LEZZETLİ



sebzeli sifa corbasi bucurukveben sana gonderiyorum canim etsiz ve yine lezzetli 1


BİZDE DE VAR ET SEVMEYEN .ETSİZ OLMASINA RAĞMEN YİNE ÇOK LEZZETLİ ÇORBA .

İÇİNDE KİMLER YOK Kİ :

-1 soğan

-1 havuç-rendelenmiş

-1 domat-rendelenmiş

-3 patates-mini küp doğranmış

-1 çorba kaş. pirinç

-2 avuç difrizden yeşil fasul

-1.5 l su

-sıvı yağı

TERBİYESİNDE DE HERKES BULUNUYORU:

-1 yumurta

-2 çorba kaş.yoğurt

-3 tene limon tuzu

-1 çorba kaş.maydanoz

-1 çorba kaş.kerevizin yeşil yaprakları

-1 çorba kaş.ıspanak

-kata biber ,tuz

NASIL YAPTIM :

-soğan ( bütün,çorba piştikten sonra atarım),havuç ,sıvı yağıda reng çıkana kadar kavurdum,domatesi ilave ettim eriyene kadar,suyu ilave ettim

-kaynadıktan sonra su patates,pirinç,yeşil fasuliyeyi ilave ettim 20 dak.kadar ,sebzeler pişene kadar kısık hateşte pişirdim

-sosu çırptım,önce çorbadan sosa suyundan katarak ısıttım,bir de bu şekilde yapılırsa çorbayı bir daha ısıtsanız bile kesilmiyoru,çorbaya yavaşıcık sosu karıştırarak ekledim,ocağı kapattım,tuzunu ilave ettim

-BU KADARCIK ,ŞİFA OLSUN .

No comments:

Post a Comment