Wednesday, November 27, 2013

Patatesli Corba -Kartoffel Suppe


Merhabalar arkadaslar, islerimin yogunlugu nedeniyle bu ara sizlere ugruyamiyorum, kusra bakmazsiniz insallah ve fazla yenilklerde ekliyemiyorum,bu fotograflar coktandir bekliyordu. Bu gün, tarifini daha sonra ekleyecegim bir patates corbam var.

Projenin gecen toplantisindaki yaptigimiz patatesli mönülerden sizlere bahsetmistim, iste Patatesli pudingin ardinda sizlere bu günde patatesli corbayi ve daha evel tariflerini verdigim cin usulu patates kizartmasi ve Pakistan usulu Patates salatasini yayinliyorum.

Ama bu patatesli corba cok nefisti,malesef tarifini alamadigim icin simdi tarif veremiyorum, ama yarin arkadaslarla bulusup onlarda kalan tarifi alacagim.

Yarinki konumuz ise Lahana mönüsü, daha evel Sigrid ve ben gelen tarifler icinden secimimizi yaptik, yarin ise uygulama var.

patatesli corba kartoffel suppe 1

patatesli corba kartoffel suppe 2

patatesli corba kartoffel suppe 3

patatesli corba kartoffel suppe 4

patatesli corba kartoffel suppe 5

patatesli corba kartoffel suppe 6

Patates mönüsünün yani sira bazi elisleri de yaptigimiz bu toplantilarimizdacok güzel calismalarimiz da oluyor.

Masa dizayini, degisik sekilde katlanan peceteler.

Ayrica masaya, kücük ekmek keseciklerine yaptigimiz, pecete teknigi ile mumluklar calsitik.

Daha sonra herkes yemeklerin tariflerini bir dosyada biriktirsin diye bir dosya kapagi hazirladik. Tabi yemek mönümüz patates olunca, bu dosya kapaginida Pataes baskisi ile calistik. Herkes baski yapacagi patatesi istedigi sekle göre kesip, istedigi renkte boyayarak baski yapti ve üzerlerine de kendisinin ismini yazdi.

No comments:

Post a Comment