Saturday, November 30, 2013

Olmayan Yemek ve acı hindi suyuna çorba.


Selaaammm,

Beceriksiz anne den selam.

Ekmeği beceremedim ve en çok giden İpek Hanim in çiftliğinden aldığım una ve buğday kepeğine üzüldüm.  Önce ah, şu aşamadayken pişirseydim dedim;


olmayan yemek ve aci hindi suyuna corba 1


Piştikten daha doğrusu katur kutur olmasını sağladığım ekmeği tattığımda ise, mayalama işleminde katacağım 1,5 bardak ılık defneli suyu unuttuğumu farkettim. Ne şapşallık. Neyse bidaa deneyeceğiz. Eve yayılan, daha doğrusu sinen kokudan bahsetmiyorum bile. SEFIL NOHUTLAR.

Ustüne geçensefer yaptığım ve harika olan hindi çorbası da acı oldumu. Dün intihar günümdü ama ne yapalım, bak Çiğdem unlu bulgurdan minik topların güzel oldu dedim ve oturdum aşağıya. Olan zavallı Cem e oldu. Aç kaldı garibim ama ses etmedi.


olmayan yemek ve aci hindi suyuna corba 2


Dün cimnastik te, kitap okuyup, müzik dinlerken bir baktım bir gürültüler oluyor. Aaa bir genç kız gelmiş bizim çocuklarla haşır neşir. Dediki diğer hoca bizim bızdıklara, bakın bakalım duvardaki resme, hepsi baktılar. Şimdide bu ablaya bakın; hepsi bir ağızdan aaaa.... resimde ki abla.   Göksu Üçtaş 2010 Dünya Kupasında Yer Atletik altın madalyalı sporcumuz.


olmayan yemek ve aci hindi suyuna corba 3


Resim çekebilirsiniz dediler. Indik aşağıya ve işte bizim bıdıklar ve gururumuz mütavazi Göksu ile birlikte.


olmayan yemek ve aci hindi suyuna corba 4


Dün cinastikten dönerken Cem aradı. Orada nasıl durumlar diye, ben de bişey yok dönüyoruz dedim. 5 dakika sonra kar yağmaya başladı ve abartmıyorum 5 dk. sonrada trafik tıkandı ve kar gözümüzün önünde tuttu. Biz otoparka girdik ve arabalar bizim sokakta kaymaya başladı iyi mi.

Bu da bizim sokağın bu sabah ki sefil görüntüsü, bir türlü tutmadı iyi mi?? Bu kadar bina ya ve yayılan sıcaklığa rağmen yağması bile mucize ya neyse.

Yeteneksiz anne Çiğdem

Not: Çorbanın niye acı olduğunu bulamadım.İçindekileri yiyince problem yok ama suyu acı. Fesupanallah.


No comments:

Post a Comment