Sunday, September 1, 2013

CORBA...



corba 1


Galiba enson Roma'ya ilk geldigim gun ateslenmistim...






Bagisiklik sistemim mecburedir, gereksiz yere fazladan calisir cunku...






Ama galiba, birdenbire cok buyuk bir hizla U donusu yapip, hayatimin merkezine kendimi koyma kararima adapte olamadi, sessiz sakin basim onume egik calisirken, hayati Federico, hastane, universite, ofis, ev besgenine oturmusken, birden bire Roma'yi ayrintili tanima turlari, yok efendim sarap tadimlari, ust uste alinmis manikur, masaj vs randevularima agzi acik bakarken, uyduruk bir grip virusune boyle nakavt oldu...


Ben sana bir corba yapayim diyor Antonio... Aslinda gozumun onunden tavuk suyuna limonlu sehriye corbasi, tarhana corbasi filan geciyor ama mutfaktan sansima kus konmaz corbasi cikiyor... Ustunde biberiyeli kizarmis ekmekler... Guzel bir corba ama hasta corbasindan cok elegan bir aksam yemegine yakisacak cinsten...


Sana film aldik diye geliyorlar eve, vakit gecirmene yardimci olur... Yatmama aliskin degiller, ben de degilim ya, basimi kaldiracak halim yok... Filmi video'ya koyup gidiyorlar... Aman Tanrim ! 2 saatlik film sadece yer altindaki magaralarda, cikis arayarak ve yasama mucadelesi vererek geciyor... Icime afakanlar basiyor, basima agrilar geliyor... Uzaktan kumandaya uzanacak halim olsa, firlatacagim televizyonun uzerine ama neyse...






NiNi sana arkadaslik eder annecigim diyor Federico... Emanet edildigim, haylazin yaramazin teki... Ayak parmaklarimdaki kirmizi ojeler sinirine dokunuyor, parmaklarimi isiriyor, basimin ustunde oturmak istiyor, rahat vermiyor, mir mir mir surekli bir sey anlatiyor...



Ben en iyisi iyilesip ise gideyim diyorum ama virus bu, dinlemiyor ki...




Bugun nihayet daha iyiyim...






Ben sizi unutmuyorum, siz de kendinizi unutmayin, sakin bekleme safhasindayim diye kontrolunuzu elden kacirmayin... 1 kilo fazla, 1 kilo fazladir... Olmasin daha iyi...

P.S: sevgili Esma, postanizi kontrol edin lutfen...

"Hal içinde muteber bir nesne yok devlet gibi,






Olmaya Devlet Cihanda, bir nefes Sıhhat Gibi."




Kanuni Sultan Süleyman








16 ocak 2012'Roma

No comments:

Post a Comment