Sunday, October 20, 2013

Kabak Corbasi


kabak corbasi 1

Cok nefis ve cok da basit bir kabak corbasi yaptim.

Bu aralar kabak da bol hic tereddüt etmeden deneyin, cocuklarda cok sevecektir.

Ben bu aralar Kabak corbasini hep yapar oldum.

Kabak Corbasi

Malzemeleri:

1 Kabak yaklasik 200-250 gr agirliginda(ben yesil kabak kullandim beyazda kullanilabilinir)

2 Patates yaklasik 200 gr kadar

1 yemek kasigi Tereyagi

1 cay kasigi Otlu Tuz veya Sebze cesnisi tozu

Tuz, Karabiber

200 gr Krema veya süt

Maydanoz süslemek icin

Yapilisi:

Kabak güzelce yikanir ve kabugu soyulmadan küp küp dogranir. Patateslerin kabugu soyulur ve o da küp küp kesilir.

Bir tencerede tereyagi isitilir ve sebzeler icinde bir kac dakika karisitirlarak kavrulur.

Kavrulan sebzelerin icine 4-5 su bardagi su eklenir ve sebzeler blenderdan gecirme kivamina gelene kadar pisirilir. Blenderdan gecirilerek püre olmasi saglanir. Sonra sebze cesnisi( Gemüsen Brühe)eklenir ve bir tasim kaynatilir. En sonda krema(sahne) veya süt eklenir ve ocaktan alinir. Corba tabaklarina alinir ve üzerine maydanoz serpilerek ikram edilir.

Afiyet Olsun!

No comments:

Post a Comment