Wednesday, October 23, 2013

YEŞİL ÇORBA(DİYET ÇORBASI)


yesil corba diyet corbasi 1


Evet diyette ikinci günümdeyim.Herşey üstüme geliyor :)okula gittim ne göreyim!Bizimkiler 2. tenefüste lahmacun yaptırmışlar misss gibi de kokuyor.Ama ben kararlıyım yemedim tabi.Afiyet olsun arkadaşlar dedim:(



üzgünmüyüm değilim:) yaşasın kalorilerin esiri değilim.Bende mis gibi hazırlamış olduğum sebze yemeğimi, yoğurdumu ve kepek ekmeğimi çıkardım yedim.Oh yaşasın sağlıklı yaşam.



Bazı arkadaşlarım Mehtap'ın sitesine ulaşamadıklarını yazmışlar ben bağlanıyorum bir sorun yok.Ama isterseniz http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/ adresinin açılımı bu google da birde böyle arayın .Lütfen geç kalmayın çünkü kilolardan ne kadar önce kurtulursak o kadar iyi.



DİYET ÇORBASI:



Sevgili mehtap'ın önerdiği yeşil çorba,çok kolay ve lezzetli.Hani diyet çorbalarının lezzetsiz ,tatsız tutsuz olmasını beklerler ya değil ben;evde bulduğum her yeşil renkli sebzeyi ekledim içine



lahana,soğan,brokoli,maydanoz,nane,dere otu ve bir kaşık bulgur ekledim haşladım ve sonra blendardan geçirdim .Biraz tuz ve yarım kaşık yağ ekledim.Bir daha ki sefere içine kabak ,pazı,pırasa ve ıspanak eklemeyi düşünüyorum.



Metabolizma çayı ise süper bir tat onuda yarın anlatayım bugünlük bu kadar akşam çaya gidiyoruz arkadaşımıza ama ben birşey yemeyeceğim tabi metabolizma çayımı götüreyim yanımda .AAA unuttum onlara da anlatayım ..:)



Herkese sağlıklı günler.


No comments:

Post a Comment