Tuesday, October 8, 2013

***SEBZE ÇORBASI***


sebze corbasi 1 Hayırlı cumalar..mutlu haftasonları diliyorum hepimize...geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim...Hamdolsun ki iyiyim...bol nane-limon,ballı zencefil ve bu nefis çorbayla ayağa kalktım...eminim ki hepimizin bildiği bir çorba.ben ilk defa denedim..tadına bayıldım..çok sağlıklı ve lezzetli...

1 patates

1 havuç

3 kereviz sapı

1 soğan

1 diş sarımsak

1 adet tavuk bulyon

karabiber

1 yk un

2 yk sıvıyağ

tuz

yeteri kadar su

***ufak doğranmış patatesi,havucu,soğanı,kereviz sapını,sarımsağı sıvıyağda soteliyoruz.unu ve bulyonu ekleyip karıştırıyoruz.üzerine suyu ekleyip,sebzeler yumuşayınca blenderdan geçiriyoruz.tuzunu ve karabiberini ekleyip 3-4dk kaynatıyoruz.ben içerken bol limon sıktım çok lezzetli oldu..denemek için az yaptım ama favori çorbalarım arasında yer aldı..AFİYETLE...

No comments:

Post a Comment