Tuesday, August 6, 2013

Un Corbasi



un corbasi 1



Selam arkadaslar



Güzel bir corba getirdim iftarda sicak sicak icin diye :)



Dün 2 abimi ailesiyle iftara cagirmistim, yiyenim Ayse erken geldi bana yardim etmek icin, yardim ederkenede dediki hala sakin bugün tarhana corbasi yapma :) tam bende tarhana corbasi yapmaya niyet etmistim. Neyapim diye düsünmeye basladim ve un corbasina karar verdim. Kaseleri Ayse yapti, yaparkende sorarsalar halana naptin ne yardim ettin halamin taslarini yaptim pisirdim diyecem diyede sakalar yaptik , yane yapmasida cok keyfli oldu:) Ben hazirlik yaparken Ayse cocuklarimla ilgilendi yardim etti, sonra Nefise Yiyenim geldi onunlada harika bir salata yaptilar , ben keyfliydim yane dün :) he unutmadan masayi toplayip mutfagimi piril piril yapti yine Nesifede Ikisinede coook tsk.ediyorum ve ikisinide kocaman öpüyorum. Anliyacaniz Yiyenlerim varken bana nerdeyse is düsmedi:) yiyenlerim daha 11 yasinda onun icinde bence övülmeyi fazlasiyla hakediyorlar :)



Malzemeler:



• 2 Çorba Kaşığı Un

• 1 Çorba Kaşığı Tereyağı

• 3 Diş Sarımsak

• 1 Su Bardağı Et Suyu (ben su kullandim)

• Tuz

• Su



Hazırlanışı:



• tereyağını bir tencereye alarak, üzerine unu ekleyip kavuruyoruz. Ardından üzerine önce soğuk suyu sonra et suyunu ve tuzunu ekleyerek kaynamaya bırakıyoruz.

• Çorba kaynayınca üzerine sarımsak ekleyerek pişmeye bırakın.



Uzerine isterseniz sivi yagda erittiginiz 1 kasiz salcayi gezdirebilirsiniz.





Herkese afiyet olsun…



Kaselerimizin tarifini daha önce yayinlamistim Tarif icin tikla



http://pasasofram.blogcu.com/citir-kasede-ali-nazik/10735020






No comments:

Post a Comment