Friday, August 9, 2013

DOMATES ÇORBASI


domates corbasi 1


Bu çorbanın tadı kış domatesi ile çıkmaz. Yazın da yaptığımız zaman, o kadar keyifle içemiyoruz. Çözüm domatesimizi yazdan hazırlamak…




Malzemeler:

• 1 kavanoz domates konservesi ( burada)

• 1 kaşık tereyağı

• 1 kaşık zeytinyağı

• 2 kaşık dolusu un

• 1 büyük bardak süt

• Kaşar rendesi

• Taze fesleğen ( mutfağımda bir saksıda sürekli vardır)





Yapılışı:

• Unu yağda kokusu çıkana dek kavuruyorum.

• Konserveyi boşaltıyorum.

• Çırpma teliyle fokurdayana dek karıştırıyorum.

• İstediğim kıvamdan biraz koyu olacak kadar suyunu ekleyip kaynatıyorum.

• Kaynayınca sütü ekleyip ,5 dakika daha kaynatıyorum.

• Altını kapatıp tuzunu atıyorum.

• Dinlenince taze fesleğen ve kaşar rendesi ile servis ediyorum.





Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)


No comments:

Post a Comment