Tuesday, August 6, 2013

BİR DEĞİŞİK ÇORBA



bir de isik corba 1 Günaydın Sevgili İzleyenlerim!!!



Dün tatil programımıza ait kolajlarımı yayınlamıştım....Giresun favorim oldu,çok beğendim...Kaleden görünüm harikaydı....Aslında şöyle bir laf vardır "nasıl ve nerede olduğun önemli değil,önemli olan ne hissettiğin" diye....Ben güzel şeyler hissettim Giresunda kafamı biraz olsun boşalttım denize,doğaya....


bir de isik corba 2 Kızlarımı çektim bol bol...Kerem fotoğraf çekilmekten pek hoşlanmaz ya....


bir de isik corba 3Karadenizde balık yemeden olmaz...Mezgitin tadı damağımızda kaldı....





bir de isik corba 4 Yöresel lezzetlerdenmiş bu çorba...pancar çorbası....



AYVASIL LİMAN Restorantın olmazsa olmaz çorbasıymış ve çok sevilirmiş...



Yedik,tattık....Beğendik mi? Hayır....Benim haricimde herkes 2 kaşık yedi ben biraz daha devam ettim ama bitiremedim....içinde mısır da vardı...belki biraz kıvamı artırılsa güzel olabilirdi veya daha ehil bir elden çıksa...velhasıl olmamış.....



Sevgiyle kalın!!!!





No comments:

Post a Comment